Josje
Medewerker klantenservice Josje
Bewonersvragen
Het team klantenservice is echt het visitekaartje van de organisatie. We behandelen ongeveer 55.000 contacten per jaar. Dagelijks spreken we veel bewoners over uiteenlopende zaken. Voor een reparatieverzoek, het melden van overlast, gewoon een luisterend oor of een vraag over de huur bijvoorbeeld. Veel (toekomstige) bewoners kan ik vaak in één keer helpen bij hun vraag. En lukt dat niet? Dan schakelen we met de teams op kantoor of met samenwerkingspartners.
Iedere dag is anders
Het is in mijn functie belangrijk om goed te luisteren en de juiste vragen te stellen. Je weet dan al snel welke ondersteuning een (toekomstige) bewoner nodig heeft. Iedere dag is anders, en je weet nooit wat het volgende telefoontje brengt. Het geeft mij voldoening als ik een gesprek met een goed gevoel kan beëindigen en een bewoner heb geholpen.
Volop ontwikkeling
Bij Laurentius heb ik volop kans om mezelf te ontwikkelen, door het volgen van trainingen of opleidingen. Daarnaast is Laurentius een open organisatie, waar eigen initiatief en ideeën worden toegejuicht. Iedereen helpt elkaar.