Uw huur betalen
Uw huur betaalt u vóór of op de eerste dag van de maand via één van de volgende betalingsmethoden:
Automatische incasso
Betaalt u bij voorkeur uw huur via automatische incasso? Vul dan deze machtiging in. Stuur het formulier ondertekend naar ons terug.
- Wanneer komt het u uit? Kies tussen de 20ste, 25ste, 28ste of de 1e van de maand om uw huur te betalen
- Wijzigt uw huur? Dan passen wij het bedrag voor u aan. U hoeft zelf niets te doen. Van tevoren ontvangt u altijd een brief daarover.
- En ontvangen wij de getekende machtiging vóór de 14e van de maand? Dan nemen wij die nog mee in de automatische incasso voor de volgende maand.
- Wilt u de automatische incasso stopzetten? Dit regelt u eenvoudig via het intrekken automatische machtigingformulier.
Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op via (076) 5 644 644 of incasso@laurentiuswonen.nl. Wij helpen u graag.
Elektronische afschrijving
U regelt zelf via internetbankieren de betaling van uw huur. Geef in de omschrijving aan voor welke maand en voor welk adres u de huur betaalt.
Pinbetaling
Op ons kantoor betaalt u de huur via pin. Wij accepteren uit veiligheidsoverwegingen geen contante betalingen.
Voorkom huurachterstand
Het kan iedereen overkomen dat u (tijdelijk) in financiële problemen raakt. Maar een huurachterstand kan snel te groot worden. Mocht het u een keer overkomen, neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op via telefoonnummer 076-5 644 644 of via incasso@laurentiuswonen.nl. In een vroeg stadium vinden we vaak snel een oplossing door bijvoorbeeld een betalingsregeling te treffen. Ga naar 'betalingsregeling' voor meer informatie.