Direct naar inhoud
warning

Bel ons op nieuwe tijden!*
Vanaf maandag 2 september
belt u ons op werkdagen tussen 08.30 uur en 15.00 uur. 

Van 08.30 uur tot 16.30 uur blijven we bereikbaar via WhatsApp, chat of mail. Voor spoed kunt u ons altijd bellen op 076 – 5 644 644. Meer informatie 

*Lees onze aangepaste openingstijden tijdens de feestdagen

Uw huur betalen

Uw huur betaalt u vóór of op de eerste dag van de maand via één van de volgende betalingsmethoden:

Automatische incasso

Betaalt u bij voorkeur uw huur via automatische incasso? Vul dan deze machtiging in. Stuur het formulier ondertekend naar ons terug.

  • Wanneer komt het u uit? Kies tussen de 20ste, 25ste, 28ste of de 1e van de maand om uw huur te betalen
  • Wijzigt uw huur? Dan passen wij het bedrag voor u aan. U hoeft zelf niets te doen. Van tevoren ontvangt u altijd een brief daarover.
  • En ontvangen wij de getekende machtiging vóór de 14e van de maand? Dan nemen wij die nog mee in de automatische incasso voor de volgende maand.
  • Wilt u de automatische incasso stopzetten? Dit regelt u eenvoudig via het intrekken automatische machtigingformulier

Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op via (076) 5 644 644 of incasso@laurentiuswonen.nl. Wij helpen u graag.

Elektronische afschrijving 

U regelt zelf via internetbankieren de betaling van uw huur. Geef in de omschrijving aan voor welke maand en voor welk adres u de huur betaalt. 

Pinbetaling 

Op ons kantoor betaalt u de huur via pin. Wij accepteren uit veiligheidsoverwegingen geen contante betalingen.

Voorkom huurachterstand

Het kan iedereen overkomen dat u (tijdelijk) in financiële problemen raakt. Maar een huurachterstand kan snel te groot worden. Mocht het u een keer overkomen, neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op via telefoonnummer 076-5 644 644 of via incasso@laurentiuswonen.nl. In een vroeg stadium vinden we vaak snel een oplossing door bijvoorbeeld een betalingsregeling te treffen. Ga naar 'betalingsregeling' voor meer informatie.