Onze organisatie
We staan voor u klaar
Als maatschappelijke onderneming is onze kerntaak volkshuisvesting. Die taak vervullen we op een klantgerichte, bedrijfsmatige en professionele manier samen met onze bewoners en organisaties waar wij mee samenwerken. De inkomsten en uitgaven moeten in evenwicht zijn. Daarom maken we per woongebouw na overleg met onze bewoners de afweging tussen wat financieel mogelijk is en wat als woningcorporatie noodzakelijk is om te doen.
Onze bedrijfsstructuur
De spil van onze organisatie is de klantenservice. Zij zijn het eerste aanspreekpunt voor bewoners, woningzoekenden en relaties. Daarnaast hebben we vier wijkteams. In elk team zit een sociaal consulent, sociaal beheerder, verhuurmakelaar en een opzichter. Samen met de klantenservice staan zij klaar voor alle vragen van bewoners en woningzoekenden. Denk aan vragen over onderhoud, een nieuwe woning, overlast, leefbaarheid en huurbetalingen.
In totaal hebben we vier afdelingen. Drie afdelingen zorgen voor de financiële en volkshuisvestelijke sturing van de organisatie: de afdeling Bedrijfsvoering, de afdeling vastgoed en de afdeling Wonen. De afdeling Staf ondersteunt die drie afdelingen en de directeur-bestuurder. De leiding van Laurentius is in handen van de directeur-bestuurder.